هتل های مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

 

 

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد مهر 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد مهر 94 می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

تور مشهد هتل آبان

 

 

 

تور مشهد هتل ایران

هتل ایران مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که سابقه ای 40 ساله دارد. این هتل در خیابان شهید اندرزگو قرار ددارد و تنها 5 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) پیاده روی دارد. از دیگر ویژگی های این هتل که نظر مسافران تور مشهد آبان 94 به سوی خود جلب می کند نزدیک بودن آن به بازار رضا , بازار جنت , بازار مرکزی , موزه های استان قدس رضوی , آرامگاه نادری , پارک کوهسنگی و... می باشد.

تور مشهد هتل ایران

این هتل قدیمی چندین بار نیز بازسازی شده است تا بتواند خدمات بهتری را به زائران امام رضا ارائه دهد و محیطی آرام و دلنشین را برای آنان فراهم آورد. آخرین بازسازی آن درسال 1388 بود که دکوراسیون تمام اتاق ها را تغییر دادند و به تعداد اتاق ها نیز اضافه کردند و علاوه بر این برای اینکه پرسنل هتل خدمات بهتری را به مسافران تور مشهد آبان 94 ارائه دهند به یک دوره آموزش هتلداری فرستاده شدند. در نهایت اینکه تمام تلاش هتل ایران مشهد در جهت ارائه خدمات بهتر و ایجاد محیطی امن و آرام برای مسافران خود می باشد.

تور مشهد هتل ایران





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , معرفی هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: